Monday, March 1, 2010

3 Tier Cake Dengan Fresh Cream...


Tingkat Bawah


Tingkat Kedua

Tingkat atas


Ini dia pengantinnya... Zarina

Sebenarnya kek dengan fresh cream ni aku x cadangkan tuk masjlis potong kek ni. Sebab kek ni mudah cair, lebih2 lagi dalam cuaca yang panas ni. Tp atas permintaan pengantin yang mahukan kelainan so aku pun buat cuma aku pesan kek ni hanya boleh dikeluarkan dari peti ais apabila dah nak potong kek. Tp cabarannya nak bawa kek ni ke Sg Rambai tu. Jauh la gak... Pesan punya pesan kak suamiku agar jgn bawa kete laju2. Takutnya klu jadi ape2 kat kek tu. Sampai je kat Sg Rambai terus aku check kek tu. Alhamdulillah selamat juga kek ni sampai ke Destinasinya. Cuma aku x dapatlah nak tunggu majlis potong kek tuk ambil gambar sebab byk lagi kek yang menunggu kat rumah tu tuk di deliver kan... Ape2 pun Selamat Pengantin Baru tuk Zarina dan pasangannya Azlan. Semoga kekal ke akhir hayat...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails